Direktlänk till inlägg 4 december 2013

Plugg, träning...

Av Amanda Jakobsson - 4 december 2013 19:19

Halloj mina finisar!

Min onsdag har faktiskt varit helt okej, va i skolan idag som vanligt men det var faktiskt ganska kul idag. Jag bloggade inte igår för jag hade inte tid eller lust. 

I alla fall igår va jag med min fina Elinour, vi pluggade samhällsekonomi. Det är ganska kul tycker jag, lite konstigt jag vet. 

Idag när jag kom hem hände inte så mycket, lite plugg blev det. Tråkigt men måste tyvärr göras. Men det bästa med onsdagar är att det är innebandyträning. 

Jag har äntligen bestämt vilka linjer jag vill söka till nästa år... 


1. Vård o omsorg (räddningtjänst) 

2. Hotell o turism 

3. Handel 

Jag längtar tills man får söka, vill göra det nu!! kan tiden gå lite snabbare. 

Aja, nu måste jag fixa mig till träningen.

Men jag bloggar nog imon..

Puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Jakobsson - 11 juli 2014 15:52

Äntligen är vi framme! Vi kom till Kreta, Chania kl.4 på morgonen, alltså kl.3 i Sverige. Det blev inte så mycket sömn men det är skit samma. Har badat o solat hela dan o fått lite färg. Men jag hoppas på att bli pepparkaka för de är de flesta männ...

Av Amanda Jakobsson - 8 juli 2014 20:48


Hejsan svejsan läsare! Jag kan redan säga här o nu att det var sjukt längesedan jag bloggade. Jag har inte haft någon tid att blogga för den delen, var tvungen att lägga mer tid på skolan pågrund av att jag gick sista året i grundskolan. Och nu har...

Av Amanda Jakobsson - 10 januari 2014 15:48


Hejsan svejsan! Har inte bloggat på ett tag, men jag har inte lust. Började skolan i onsdags, tråkigt som vanligt. Kan inte förstå att det är bara några månader kvar tills jag slutar 9:an, det går sjukt snabbt. Men jag är verkligen redo för fra...

Av Amanda Jakobsson - 3 januari 2014 12:34


Hello allihopa! Har inte skrivit på ett tag för jag inte har haft lust. Men idag tänkte jag nu får jag för tusan blogga lite. I alla fall jag skrev inget på nyår, kan säga att jag absolut inte hade lust att blogga. Men min nyår var underbar, my...

Av Amanda Jakobsson - 29 december 2013 18:02


Hej! Min helg har varit helt underbar, igår va jag o min underbaraste Elinour i kungsmässan o shoppa loss. Hitta riktigt snygga byxor jag ska ha på nyår. Köpte många kläder, det blev ett par skor med. Idag har jag varit med o hjälpt till i hall...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Amanda, jag är 15 år och bor i en by utanför Varberg som heter Veddige.
I min blogg kommer det handla om mitt liv och innebandy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards