Alla inlägg under januari 2014

Av Amanda Jakobsson - 10 januari 2014 15:48

Hejsan svejsan!
Har inte bloggat på ett tag, men jag har inte lust.
Började skolan i onsdags, tråkigt som vanligt. Kan inte förstå att det är bara några månader kvar tills jag slutar 9:an, det går sjukt snabbt.
Men jag är verkligen redo för framtiden!!

Nu på sista tiden har jag börjat med att måla. Det är faktiskt kul när man ser resultat efteråt. Det är de ända jag kan göra, axeln har bara blivit värre. Men det ända jag vet är att det är 50 till 50% att jag kommer opereras. Så jag kommer vara borta resten av innebandysäsongen.
Men just nu vilar jag, har inte varit i skolan idag pågrund av axeln. Så jag har bara varit hemma o kollar på bones.
Men nu ska jag fortsätta o kolla på bones, men ni får ha en trevlig fredag!

P.s kan ni ge mig några tips på vad jag kan rita, så kommentera gärna.

Puss :*

Av Amanda Jakobsson - 3 januari 2014 12:34

Hello allihopa!
Har inte skrivit på ett tag för jag inte har haft lust. Men idag tänkte jag nu får jag för tusan blogga lite.

I alla fall jag skrev inget på nyår, kan säga att jag absolut inte hade lust att blogga. Men min nyår var underbar, mycket glädje och skratt.
Hoppas 2014 blir ett kanon år, kommer alltid minnas 2013.

De senaste dagarna har jag bara slöat, man kan inte göra så mycket när man har extremt ont i axeln. Fast även om jag har ont så skiter jag i de ibland. Jag tränade i tisdags, fan vad härligt det var. Fast jag fick ta smärtan efteråt, men det får man ta.

Idag blir det sjukhuset för magnetröntgen. Hoppas dom hittar vad som är fel så dom kan bedöma om jag ska vara borta från innebandyn eller inte. Hoppas att jag inte är borta från innebandyn. Saknar det verkligen!!
Men ni får ha en trevlig helg allihopa.
Puss på er! :*

Presentation


Hej!
Mitt namn är Amanda, jag är 15 år och bor i en by utanför Varberg som heter Veddige.
I min blogg kommer det handla om mitt liv och innebandy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards