Alla inlägg under juli 2014

Av Amanda Jakobsson - 11 juli 2014 15:52

Äntligen är vi framme! Vi kom till Kreta, Chania kl.4 på morgonen, alltså kl.3 i Sverige.
Det blev inte så mycket sömn men det är skit samma. Har badat o solat hela dan o fått lite färg. Men jag hoppas på att bli pepparkaka för de är de flesta människorna redan.
Vi får se om jag bloggar mer i veckan, men de är la inte hela världen. Låt mig bli en pepparkaka istället.
Ni får ha det härligt i Sverige så hörs vi. Puss o kram

[Bild]

Av Amanda Jakobsson - 8 juli 2014 20:48

Hejsan svejsan läsare!
Jag kan redan säga här o nu att det var sjukt längesedan jag bloggade. Jag har inte haft någon tid att blogga för den delen, var tvungen att lägga mer tid på skolan pågrund av att jag gick sista året i grundskolan. Och nu har jag ju slutat 9:an, så jag tänkte men nu har jag ju äntligen lite tid över så varför inte blogga.

Mycket har hänt senaste gången jag blogga, jag kom in på ett gymnasium. Ni som inte har sett mina tidigare inlägg så har jag skrivit att jag hade sökt till vård o omsorgs programmet på drottningblanka. Vilket jag är jävligt glad över, så nästa termin kommer bli spännande. Men det är ju ett tag till så jag kan ha sommarlov lite till.
Ja mitt sommarlov, det har la gått 4 veckor tror jag eller mer... Äää skit samma i alla fall har jag haft riktigt skönt de senaste. Har fått varit med vänner, familj och umgåtts mycket med solen men solen verkar inte gilla mig för jag har inte blivit brun alls... Aja. Men vänta bara om 2 dagar åker jag med familjen till ön Kreta, Chania där jag ska vara i en vecka, skit sköj. Så jag hoppas när jag kommer in till Sverige igen så är jag helt fin o brun... Vi får allt hoppas... Detta blev ett långt inlägg, aja sånt händer när man har varit borta så länge och har gjort en massa skoj som man bara vill berätta.
Om ni har några funderingar eller frågor om hur min sommar ser ut eller hur det kommer gå i den nya skolan, så är det bara att kommentera så svarar jag!

Nä nu ska jag fortsätta njuta av denna sommarkvällen så hörs vi snart, puss o kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mitt namn är Amanda, jag är 15 år och bor i en by utanför Varberg som heter Veddige.
I min blogg kommer det handla om mitt liv och innebandy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards